niedziela, 3 lutego 2013

Nowa full cap'owa miłość









Cześć ;) Od pewnego czasu , możemy podziwiać piękną czapkę z ćwiekami od Romwe , którą co druga blogerka posiada w swojej garderobie. Ja zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia , jednak nie wydałabym  na nią.100 zł .Postanowiłam stworzyć własną wersje czapki , chciałam by wyglądała ona prawie identycznie , jednak nie mogłam dostać całego, czarnego , nie za drogiego full capa. Więc kupiłam czapke z czerwonym daszkiem ,z promocji za 14.90 zł w Cropp'ie  , zamówiłam również ćwieki , wykorzystałam ich 80 - (ok. 12 zł) i tak o to mam przepięknego, orginalnego full capa za ok.27 zł :)

Kurtka Orsay 50 zł (z 300 zł)/ Marynarka Vintage / Spodnie Zara 69 zł (z 169 zł )/ Buty Bershka 59 zł (z 229 zl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz